Članci

Kreirajte zanimanje i uz pomoć ABM radite velike poslove

04 maj 2017

Teško vam je da ostavite dobar utisak na stranku koju niste nikada upoznali? Uz pomoć ABM (account-based marketing) marketinških rešenja, možete na internetu već u početku procesa kupovine da pronađete zanimanja vaše stranke i tako preskočite zajedničke prepreke u zapletenoj B2B prodaji.

Koliko vaših potencijalnih poslova započne na internetu? Kod B2B poslova se više od 80% svih kupovnih procesa dešava se preko interneta i više od 70% kupovnih odluka usvaja se još pre nego što se stranka i prodavac prvi put sretnu. U kompleksnoj B2B prodaji neophodno je već u najranijoj fazi kupovnog procesa identifikovati izazove sa kojima se klijent susreće i moguća rešenja te biti istovremeno uključen u njihovo oblikovanje.

 Sa account-based marketingom vašu robnu marku i rešenja je lakše videti u pravom svetlu. U proces kupovine ste se uključili dovoljno rano, što vam omogućuje da stranku vodite napred. Ponudite joj znanje, inkorporirano unutar članaka, video sadržaja itd.

 

ABM vam pomaže da preskočite one veće prepreke i omogućava da:

 

-       dobijete pristup uticajnim licima i onima koji donose odluke,

-       u ranoj fazi utičete na organizaciju i da postavite okvir istraživanja,

-       sa relevantnošću minimizirani rizik ne bude prioritet,

-       smanjite rizik povezan sa pogrešnim rešenjima.

 

Prijavite se na našu mailing listu

Bilten cilj je da svi zainteresovani za dojave, trend uočavanje i inspiraciju u okviru pametne podataka.