Zajednički izazov preduzeća koja posluju u Evropi jeste praćenje kontakata svojih međunarodnih partnera. Integracijom spoljašnjih podataka u vaš CRM sistem možete da budete sigurni da uvek upravljate najnovijim informacijama o strankama, dobavljačima i partnerima.
Imati pristup ažuriranim poslovnim kontaktima čini se dosta jednostavno, međutim, na osnovu istraživanja, baza podataka tipičnog klijenta sadrži u proseku 40% grešaka. Jasno je da odluke donete na osnovu ovih nepravilnih podataka mogu da dovedu do neželjenih rezultata.
Jednostavan i siguran način rešavanja problema je integracija svežih i upotpunjenih podataka u postojeće podatke unutar vašeg CRM sistema. Bisnode nudi integrisana rešenja za postojeće vodeće CRM sisteme: Microsoft Dynamics CRM, Superoffice, Salesforce, Lundalogik i SAP. Integracija vam omogućava direktan pristup detaljnim informacijama o 26 miliona preduzeća i 22 miliona donosilaca odluka unutar Evrope. Ove informacije ulaze direktno u vaš CRM sistem.
5 razloga za obogaćivanje vašeg CRM sistema:
- Lakše je pronaći i uspostaviti kontakte sa novim mogućnostima poslovanja.
- Visokokvalitetne, ažurirane informacije u koje možete da imate poverenje.
- Sve potrebne informacije na jednom mestu.
- U vašoj prodajnoj jedinici će biti vidljivo povećana upotreba CRM sistema.
- Kontaktiraćete prava lica i preduzeća.