Povećajte lojalnost kupaca

Povećajte prodaje postojećim klijentima

Kontakt
check_fat_green.png

Povećajte svoj potencijal za dodatne prodaje sa jasnim pregledom vaše baze klijenata

check_fat_green.png

Pojačajte konkurentnost tako što ćete identifikovati vaš udeo u poslovanju klijenta

check_fat_green.png

Unapredite svoje poslovne procese korišćenjem pametne analitike

Brinite o svojim klijentima

Brinite o svojim klijentima

Dokazano je da pronalaženje novih klijenata košta više nego zadržavanje postojećih klijenata. Zbog toga je važno shvatiti ko su vaši najbolji klijenti danas kao i koji potencijal imaju da troše više i postanu vaši najbolji klijenti sutra. Drugim rečima, gde je potencijal da se dobije veći udeo potrošnje klijenta.

 Za mnoge kompanije, dobijanje jasne slike o potencijalu vaše baze klijenata predstavlja izazov. Znate koliko vaši klijenti kupuju od vas, ali da biste tačno protumačili situaciju, trebate informacije na tržištu, koliko klijenti ukupno troše i koliko klijenti kupuju od drugih dobavljača.

 Bisnode analiza vrednosti potrošača omogućava vam da identifikujete svoje najlojalnije klijente i klijente koji imaju najveći neiskorišteni potencijal. 

Povećajte rast tako što ćete uspešno brinuti o svojim klijentima

Povećajte rast tako što ćete uspešno brinuti o svojim klijentima

Dajte prednost svojim prodajnim i marketinškim aktivnostima na efikasniji način

  • Otkrijte prodajne mogućnosti koje nisu pokrivene tako što ćete pratiti svoj udeo u ukupnom kupovnom potencijalu klijenata.
  • Raspodelite prave resurse tako što ćete kategorisati klijente na osnovu stvarne kupovine i kupovnog potencijala.
  • Pojednostavite proces kreiranja prognoza prihoda tako što ćete pratiti potencijal u vašoj bazi klijenata.

 

Dajte prednost klijentima sa potencijalom

Dajte prednost klijentima sa potencijalom

Izgradite lojalnost tako što ćete identifikovati vaš udeo u potrošnji klijenta

  • Negujte odnose i prilagodite svoj nivo usluga za lojalne klijente gde imate veliki udeo u ukupnim troškovima klijenta.
  • Identifikujte klijente sa velikim potencijalom za razvoj da biste shvatili njihove potrebe.
  • Prilagodite kampanje tako što ćete razlučiti stvarne kupovine klijenata od vašeg udela u njihovim ukupnim kupovinama.

 

Razvijte strategiju rasta sa analizom koju pokreću podaci

Razvijte strategiju rasta sa analizom koju pokreću podaci

Povežite vlastite informacije o klijentima sa kvalitetnim podacima

  • Povećajte svoj udeo strateških poslovnih dogovora sa relevantnom podrškom zasnovanom na preciznim kvalitetnim podacima iz Bisnodea.
  • Koristite prilagođene modele za analizu korišćenjem kombinacije internih i eksternih podataka.
  • Kreirajte efikasne strategije zasnovane na vlastitim analizama ili uz podršku Bisnode analitičkih stručnjaka.

 

Sa bogatom podrškom donošenju odluka, možete da budete sigurni da donosite informisane i pouzdane odluke. Kombinujte vlastite informacije o klijentima sa Bisnode visokokvalitetnim podacima da napravite efikasne modele za analizu zasnovane na vašim posebnim poslovnim izazovima.

Analiza udela u ukupnim troškovima klijenta je uvek jedinstvena i zasnovana na tržišnim uslovima vaše kompanije i potencijalu u vašem portfelju klijenata. Kombinovanje vlastitih podataka o klijentima i njihovim transakcijama sa visokokvalitetnim eksternim podacima je ključ uspešnog poslovnog razvoja.

Bisnode trenutno provodi analize za klijente širom Evrope i imamo veliko iskustvo u razvoju modela za analizu zasnovanih na specifičnim poslovnim izazovima. Mi prikupljamo i obrađujemo podatke od 1800. god. a predikativne analize od 1960. god. Bisnode zapošljava 300 analitičara koji stalno potvrđuju i kontrolišu podatke iz stotina različitih izvora. Ovo obezbeđuje da podrška procesu donošenja odluka koju dobijate uvek bude pouzdana i tačna.

Naši analitičari mogu da vam pomognu da identifikujete koje podatke trebate i da ih tumače da bi obezbedili da dobijete odgovore koje trebate na vaša specifična pitanja.

Vaša baza klijenata se stalno menja kako novi klijenti dolaze a drugi odlaze. Kontakt detalji klijenata se takođe menjaju s vremena na vreme, kao i njihove potrebe. Sve ovo znači da podatke u vašim sistemima treba konstantno ažurirati da bi se izbegle netačnosti koje bi mogle da dovedu do pogrešnih odluka.

Možete odabrati da se pretplatite na redovna ažuriranja, da vam se šalju spisi ili da se vaši sistemi povežu sa našim radi integrisanog ažuriranja, na primer, vaši CRM alati ili ERP sistemi.

Kontaktirajte nas

Nazovite nas na

Get Started Module

Želite li da Vas kontaktiramo?