Ako radite u direktnom oglašavanju, telemarketingu, planiranju kampanja ili prodaja, Bisnode ima veliki broj proverenih usluga i alata za ciljanje. Uz pristup informacijama i kontaktnim podacima za preko 1 milion kompanija i radnih mesta i 1,8 miliona ključnih profesionalaca u poslovnoj zajednici, dajemo Vam alate da ostvarite svoj cilj. U to spada pronalaženje pravih kanala, što znači ne samo obezbeđivanje da kanal funkcioniše, već i da će rezultirati odgovorom od klijenta. Pomažemo Vam da pronađete Vaše ciljane publike i potencijalne klijente i obezbeđujemo da odaberete relevantne ciljeve i kanale putem pristupanja različitim varijablama za odabir. Putem nadzora nad Vašim odabranim ciljanim grupama uvek ćete znati kad se relevantne informacije menjaju, kao osnivanje ili likvidacija kompanije ili smena ključnog direktora. Tako ćete imati pristup tačnim imenima, titulama i adresama da biste razvili efikasan direktni marketing.
Primeri varijabli za odabir koje nudi Bisnode:
Opisne
- Sektor
- Broj zaposlenih
- Pozicija
- Geografija
- Pravna forma
- Deo korporativne grupe
Finansijske
- Prihod
- Prognoza rasta
- Rizik
- Promena u profitima
- Promena u prihodima
- Vlasnički kapital
- Omer kapitala/sredstava
- Rejting
Koji se odnose na dešavanja
- Imenovanje novog generalnog direktora
- Pripajanje/akvizicija
- Promena adrese
- Nova kompanija
Ako biste radije odredili vlastite kriterijume za odabir, imamo razvijen alat i za to. Da biste eksperimentisali sa Vašim odabirom i odmah videli raspon Vaše potencijalne ciljane grupe, posetite www.dmurval.se