Ažuriranje Vaših podataka

Obezbedite pristup tačnim podacima u vašoj bazi kupaca
Kontakt
check-mark-blue.png

Pobrinite se da pratite važne i relevantne promene koje će uticati na vaše poslovanje

check-mark-blue.png

Poboljšajte mogućnosti za vaše zaposlene uz ažurirane korisničkepodatke

check-mark-blue.png

Pratite sve promene i nove informacije putem integrisanih ažuriranja u vašim sistemima

Stalne promene postavljaju velike zahteve

Stalne promene postavljaju velike zahteve

Svake godine u Švedskoj 6.000 firmi bankrotira, 50.000 ljudi se odseli u inostranstvo i 1.3 miliona ljudi menja adrese. U tipičnom mesecu 7.000 švedskih firmi i 6.000 finskih firmi dobiće novog izvršnog direktora. U Danskoj 3.500 firmi menja svoj naziv, a u Norveškoj 4.000 firmi menja svoj telefonski broj. Sve te promene koje se događaju svakodnevno znače da u roku jedne godine 25 posto podataka iz prosečne baze podataka više nije tačno.

Potrebni su vam aktuelni i tačni podaci da biste kontaktirali lica sa kojima želite da poslujete. Usluga pretplate na naše usluge obezbeđuje da vaši CRM sistemi budu kvalitetni i sadrže potpune i ažurirane informacije.

Štedite vreme kroz integrisana ažuriranja

Štedite vreme kroz integrisana ažuriranja

Koncentrišite se na svoje osnovno poslovanje i pustite nam da Vam isporučujemo tačne podatke.

  • Obezbedite tačne podatke putem automatizovanih ažuriranja u realnom vremenu iz švedskih i međunarodnih baza podataka.
  • Izbegavajte nepotrebno upravljanje bazama podataka i njihovo integrisanje u vaše CRM sisteme, tako što ćete ih integrisati sa našim API-jem.
  • Minimizirajte manuelnu obradu CRM ažuriranja i pustite svoje zaposlene da se fokusiraju na svoje osnovne zadatke.

Nudimo integracije sa najpoznatijim dobavljačima CRM-a na tržištu:

  • Salesforce
  • LIME pro  

  • LIME easy  

  • Microsoft Dynamics CRM 2011-2016  

  • SuperOffice

Da biste kontinuirano obezbeđivali kvalitet podataka u vašim bazama podataka, možete da primate ažuriranja na dnevnom, sedmičnom, mesečnom ili godišnjem osnovu. Izaberite opciju isporuke koja najbolje funkcioniše za vas i vašu kompaniju.

  • Ažurirane CVS datoteke nakon vremenskog intervala koji ste odabrali
  • Obaveštenja na našem web portalu
  • Obaveštenja u aplikaciji za vaš iPhone ili Android
  • Integrisana ažuriranja vašeg sistema

Da li koristite CRM sistem bez prethodno instalisanih integracija ili imate sopstvene sisteme koje morate da ažurirate podacima o vašim kupcima, dobavljačima i partnerima? Ako je tako, možete da koristite API-je za vaše vlastite integracije.

Integraciju API-ja možete da koristite i kao uslugu za vaše kupce. U elektronskoj prodavnici, na primer, registrovana adresa kupca može da se automatski popuni kao njihova adresa dostave kada unesu svoj broj socijalnog osiguranja ili ID broj firme na blagajni.

API

A Bisnode amerikai partnere a Dun&Bradstreet globális üzleti információszolgáltató

Možemo vam pomoći, bez obzira na to gde se nalaze u svetu vaši klijenti, dobavljači i partneri.

Dun & Bradstreet vam daje priliku da verifikujete i obogatite svoje poslovne podatke koristeći bazu sa 265 miliona kompanija koja se ažurira iz 30.000 izvora. Imaćete pristup:

  • D&B D-U-N-S® Numbers (jedinstveni identifikacioni brojevi za individualne poslovne subjekte) i registrovanim nazivima firmi; 
  • trenutnim adresama, telefonskim brojevima i imenima onih koji odlučuju;
  • znanju o duplikatima i neaktivnim kompanijama;
  • znanju o globalnim vlasničkim strukturama, pripadnosti korporativnoj grupi i kreditnom rejtingu.

Da li imate poslovne operacije u nordijskim državama?

Nudimo rešenja koja će vam pružiti pristup podacima o kupcima širom regiona. Dobićete ažurirane i tačne podatke o brojevima socijalnog osiguranja, datumima rođenja, imenima, adresama i telefonskim brojevima za 25 miliona potrošača u Švedskoj, Norveškoj, Danskoj i Finskoj. 

Evropska rešenja pružaju vam direktan pristup informacijama o kompanijama širom Evrope. Dobijate najnovije i tačne informacije o imenima, adresama, telefonskim brojevima, adresama e-pošte, sektoru i drugim analitičkim varijablama za 40 miliona kompanija i donosilaca odluka širom Evrope. To vam omogućava da poslujete na evropskom tržištu i budete sigurni da svoje odluke zasnivate na pouzdanim i relevantnim podacima.

Direktorijumi klijenata/kupaca se menjaju svaki dan, što znači da se moraju kontinuirano ažurirati. Kompanije bankrotiraju, menjaju svoje nazive i prelaze u nove kancelarije. Rukovodioci napuštaju kompaniju ili prelaze na novu poziciju. Čak 20-25% informacija u švedskim direktorijumima se menja svake godine. Evo nekoliko primera vrsta podataka koji se menjaju:

  • 29% kompanija promeni adresu
  • 23% kompanija promeni naziv
  • 39% onih koji donose odluke prelaze na drugu funkciju
  • 9% su neaktivne
  • 2% promene sektor

 

Naše rešenje održavanja obezbeđuje da su vaši podaci o kupcima i potencijalnim klijentima uvek tačni. Mi kontinuirano ažuriramo vašu bazu klijenata tako što je upoređujemo sa relevantnim i zvaničnim izvorima i dopunjavamo informacijama koje nemate. Evo nekoliko primera dragocenih podataka koje pružamo:

  • Sektor kupca, veličina i godišnja prodaja
  • Nivo solventnosti kompanije
  • Da li će ili neće kompanija rasti u narednoj godini
  • Identifikacija onih koji odlučuju/kontakata u kompaniji koja je vaš kupac
  • Identifikacija dodatnih kanala: adresa, telefona i adrese e-pošte rukovodilaca

 

Da bi se obezbedila dugoročna održivost, nudimo ključne CRM integracije i API-je koje možete da integrišete u vlastite sisteme. Ovo omogućava da se podaci kontinuirano i automatski ažuriraju i dopunjuju. To vam daje sposobnost da razvijete interne procese, pojednostavite administraciju i smanjite troškove. Takođe vam omogućava da precizno ciljate u vašem direktnom marketingu, pratite svoje kupce i razvijate profitabilan posao.

Jedina konstanta kada su u pitanju informacije je da se one uvek menjaju. Ljudi se kreću, menjaju svoja imena, zasnivaju brak, umiru, emigriraju, dobijaju nove brojeve telefona ili čak štite identitete. Čak 20-25% informacija u tipičnom švedskom direktorijumu će se promeniti u toku jedne godine. Evo nekoliko primera:

  • 1.3 miliona ljudi promeni adresu
  • 94.000 ljudi umre
  • 225.000 promeni svoje prezime
  • 40.000 emigrira iz Švedske

 

Sa kontinuirano ažuriranom bazom podataka, možete da učinite efikasnijim procese i administraciju i da stvarate profitabilnost kroz poboljšanu tačnost u prodajnim i marketinškim aktivnostima. Naši fleksibilni sistemi omogućavaju vam da identifikujete kupce, registrujete nove kupce i obavljate inicijalno obezbeđenje kvaliteta i ažuriranje podataka. Prateći promene u potrošačkim podacima, možete da obezbedite neprekidan pristup trenutnim podacima o imenima, adresama i telefonskim brojevima.

Kontaktirajte nas

Nazovite nas na

Get Started Module