Portfolio INTELLIGENCE

Portfolio Intelligence je poslovni analitičar sa sadržajem.

Portfolio Intelligence je poslovni analitičar sa sadržajem.

  • Inovativni alat koji nudi brz, struktuisan i analitički uvid u portfolio klijenata i dobavljača.
  • Uređivanje i pregled međunarodnih portfolija
  • Uvid u značajne informacije o kompanijama
  • Identifikovanje kritičnih poslovnih informacija
  • Omogućavanje različitih pregleda i procena
  • Pregledno i transparentno praćenje događaja i vesti
  • Lakše odlučivanje uz poređenje subjekata
  • Jednostavno korišćenje i upotreba preko mobilnog telefona

  • Prilagođen je potrebama finansija, jer uključuje sistem za upozoravanje, monitoring, praćenje i otkrivanje moguće insolventnosti i blokade preduzeća.

    Odličan alat za procenu rizika.

  • „Up to date“ podaci
  • Brzo i lako podešavanje izveštavanja
  • Dinamični sistem pokazatelja u svakom portfoliju
  • Upravljanje ”lošim” portfolijom
  • Bolje upravljanje novčanim tokovima

Primena

UPOZORAVANJE – svakodnevno ažuriranje baze podataka i osvežavanje portfolija

  • Blokade, nelikvidnost, stečaj
  • Promene dinamičnih indikatora

IZVEŠTAVANJE

  • Brza izrada izveštaja
  • Jednostavno podešavanje (radi posebnih i specifičnih potreba)

UŠTEDA TROŠKOVA

  • Mogućnost sistematične naplate dugova
  • Monitoring
  • Bonitetna ocena za upravljanje rizikom

Jednostavan za upotrebu i prilagođavanje zahtevima korisnika:

  • Pristupačan
  • Jednostavan za upotrebu
  • Alat za odnose sa klijentima
  • Alat za predikciju i traženje novih poslovnih prilika


PRIMENA ZA SREDNJA I MALA PREDUZEĆA

PRODAJA

  • Nova potencijalna tržišta
  • Regionalna baza podataka
  • Prilagođavanje cena
  • Pregled konkurencije

NOVČANI TOK

  • Naplata dugovanja
  • Monitoring i prognoziranje
  • Osiguranje naplate (praćenje blokada, insolventnosti, stečaja…)

UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLIJENTIMA

  • Praćenje i klasifikacija klijenata

Savršeno rešenje za proaktivni marketing u korporativnom poslovanju (B2B), koje marketinškim stručnjacima nudi jasnu definiciju segmentacije tržišta i lako ažuriranje kontakata za poboljšavanje povraćaja ulaganja u marketing (ROMI = return of marketing investement)

Optimizacija budžeta – ušteda (novca, energije, vremena) radi bolje i pametnije segmentacije
Poboljšana mikro-segmentacija – prilagođavanje komunikacije različitim segmentima, predviđanje budućeg ponašanja, testiranje manjih marketinških kampanja
Trenutna i ažurirana lista klijenata
Upravljanje ključnim indikatorima uspešnosti u marketingu (MKPI, ROMI, penetracije na tržište)
Praćenje portfolija odabranih poslovnih partnera
Povećana svest o aktivnostima i uključenost svih odeljenja u marketing


PRIMERI PRIMENE U MAREKTINGU

Probijanje na novo/inostrano tržište

  • Uvezite postojeće liste klijenata
  • PI prepoznaje karakteristike postojećih klijenata
  • Jednim klikom koristitite ove funkcije na novom ciljnom tržištu
  • Kreirajte mikro-segment prema unapred određenim kriterijuma
  • Obezbedite kontakt informacije

Kao direktor marketinga želite da pratite svoje poslovne partnere – klijente, medije, reklamne agencije, štamparije, hotele/ugostiteljske objekte…

  • Uvezite jedan ili više portfolija postojećih partnera
  • PI vas obaveštava o značajnim promenama u odabranim portfolijima

Želite da prilagodite marketinške aktivnosti budućem ponašanju postojećih klijenata? (npr. Da podstaknete cross sale/upsale i sprečite odlazak stranaka…).

  • Uvezite listu postojećih klijenata
  • PI podržava posebno »tailor made« sisteme pokazatelja, sa kojima prepoznajete klijente sa najvećim i najmanjim potencijalom i klijente sa rizikom odlaska i što Vam daje mogućnost da prilagodite marketinško komuniciranje

Treba poboljšati komunikaciju sa odeljenjem prodaje radi brzog i efikasnog prilagođavanja marketinških aktivnosti (na osnovu povratne informacije od strane prodaje)

  • PI omogućava stvaranje različitih grupa korisnika kojima su potrebne određene informacije – idealno za interakciju između prodaje i marketinga
  • PI obaveštenja efikasno omogućavaju svim korisnicima u grupi da dobijaju najnovije informacije vezane za prodaju

  • Segmentacija
  • Brzo izveštavanje
  • Praćenje realizacije ključnih indikatora uspešnosti
  • Efikasno planiranje ljudskih resursa i tržišnih potencijala po regionu, industriji, veličini preduzeća i uspešnosti
  • ”Levak podataka” – stvaranje jasne slike iz velikog obima informacija
  • Analitički, razumljiv i lako podesiv alat
  • Međunarodna tržišna platforma


PRIMENA U PRODAJI
Segmentacija postojećih korisnika

  • Uvoz liste postojećih klijenata
  • Segmentacija klijenata po oblastima
  • Upoređivanje segmenta sa veličinom čitavog tržišta u regionu. Ispitajte potencijal segmenta u određenoj oblasti
  • Utvrditi da li je odgovarajuća oblast pokrivena postojećim predstavnicima prodaje

Segmentacijom je moguća analiza ABC ( troškova), industrije, proizvoda (cross sale i upsale)

Razmena podataka s timovima

  • Nakon izrade portfolija direktor je u mogućnosti da izdvoji manje portfolije, koje može proslediti prodajnom konsultantu ili nekom određenom prodajnom timu
  • Odličan pregled i upravljanje prodajnim timom u vezi sa napretkom, uz povratnu informaciju i ključne indikatore uspešnosti
  • Pregled najuspešnijih i manje uspešnih portfolija

Opšte i finansijsko planiranje

1.Postojeći klijenti

  • Unesite informacije o postojećim klijentima
  • Segmentacija na osnovu analize ABC i fokus na najboljim potencijalima (cross sale i upsale) i izbegavanje niskog potencijala

2. Potencijalni klijenti

  • Unesite informacije o postojećim klijentima
  • Napravite listu potencijalnih klijenata na osnovu postojećih klijenata – tzv ”blizanaca”
  • Dodajte nove kriterijume (prema željama/potrebama), kako biste suzili pretragu
  • Uradite segmentaciju na osnovu boniteta i fokusirajte se na najveće potencijale

Kontaktirajte nas

Nazovite nas na

Get Started Module

Želite li da Vas kontaktiramo?