Portfolio INTELLIGENCE

Portfolio Intelligence je poslovni analitičar sa sadržajem.
Obaveštavamo vas da zbog selidbe trenutno Bisnode ne možete dobiti na fiksne brojeve, te vas molimo do daljeg da nas zovete na broj +381 60 3788 868
Hvala na razumevanju.

Portfolio Intelligence je poslovni analitičar sa sadržajem.

  • Inovativni alat koji nudi brz, struktuisan i analitički uvid u portfolio klijenata i dobavljača.
  • Uređivanje i pregled međunarodnih portfolija
  • Uvid u značajne informacije o kompanijama
  • Identifikovanje kritičnih poslovnih informacija
  • Omogućavanje različitih pregleda i procena
  • Pregledno i transparentno praćenje događaja i vesti
  • Lakše odlučivanje uz poređenje subjekata
  • Jednostavno korišćenje i upotreba preko mobilnog telefona

  • Prilagođen je potrebama finansija, jer uključuje sistem za upozoravanje, monitoring, praćenje i otkrivanje moguće insolventnosti i blokade preduzeća.

    Odličan alat za procenu rizika.

  • „Up to date“ podaci
  • Brzo i lako podešavanje izveštavanja
  • Dinamični sistem pokazatelja u svakom portfoliju
  • Upravljanje ”lošim” portfolijom
  • Bolje upravljanje novčanim tokovima

Primena

UPOZORAVANJE – svakodnevno ažuriranje baze podataka i osvežavanje portfolija

  • Blokade, nelikvidnost, stečaj
  • Promene dinamičnih indikatora

IZVEŠTAVANJE

  • Brza izrada izveštaja
  • Jednostavno podešavanje (radi posebnih i specifičnih potreba)

UŠTEDA TROŠKOVA

  • Mogućnost sistematične naplate dugova
  • Monitoring
  • Bonitetna ocena za upravljanje rizikom

Jednostavan za upotrebu i prilagođavanje zahtevima korisnika:

  • Pristupačan
  • Jednostavan za upotrebu
  • Alat za odnose sa klijentima
  • Alat za predikciju i traženje novih poslovnih prilika


PRIMENA ZA SREDNJA I MALA PREDUZEĆA

PRODAJA

  • Nova potencijalna tržišta
  • Regionalna baza podataka
  • Prilagođavanje cena
  • Pregled konkurencije

NOVČANI TOK

  • Naplata dugovanja
  • Monitoring i prognoziranje
  • Osiguranje naplate (praćenje blokada, insolventnosti, stečaja…)

UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLIJENTIMA

  • Praćenje i klasifikacija klijenata

Savršeno rešenje za proaktivni marketing u korporativnom poslovanju (B2B), koje marketinškim stručnjacima nudi jasnu definiciju segmentacije tržišta i lako ažuriranje kontakata za poboljšavanje povraćaja ulaganja u marketing (ROMI = return of marketing investement)

Optimizacija budžeta – ušteda (novca, energije, vremena) radi bolje i pametnije segmentacije
Poboljšana mikro-segmentacija – prilagođavanje komunikacije različitim segmentima, predviđanje budućeg ponašanja, testiranje manjih marketinških kampanja
Trenutna i ažurirana lista klijenata
Upravljanje ključnim indikatorima uspešnosti u marketingu (MKPI, ROMI, penetracije na tržište)
Praćenje portfolija odabranih poslovnih partnera
Povećana svest o aktivnostima i uključenost svih odeljenja u marketing


PRIMERI PRIMENE U MAREKTINGU

Probijanje na novo/inostrano tržište

  • Uvezite postojeće liste klijenata
  • PI prepoznaje karakteristike postojećih klijenata
  • Jednim klikom koristitite ove funkcije na novom ciljnom tržištu
  • Kreirajte mikro-segment prema unapred određenim kriterijuma
  • Obezbedite kontakt informacije

Kao direktor marketinga želite da pratite svoje poslovne partnere – klijente, medije, reklamne agencije, štamparije, hotele/ugostiteljske objekte…

  • Uvezite jedan ili više portfolija postojećih partnera
  • PI vas obaveštava o značajnim promenama u odabranim portfolijima

Želite da prilagodite marketinške aktivnosti budućem ponašanju postojećih klijenata? (npr. Da podstaknete cross sale/upsale i sprečite odlazak stranaka…).

  • Uvezite listu postojećih klijenata
  • PI podržava posebno »tailor made« sisteme pokazatelja, sa kojima prepoznajete klijente sa najvećim i najmanjim potencijalom i klijente sa rizikom odlaska i što Vam daje mogućnost da prilagodite marketinško komuniciranje

Treba poboljšati komunikaciju sa odeljenjem prodaje radi brzog i efikasnog prilagođavanja marketinških aktivnosti (na osnovu povratne informacije od strane prodaje)

  • PI omogućava stvaranje različitih grupa korisnika kojima su potrebne određene informacije – idealno za interakciju između prodaje i marketinga
  • PI obaveštenja efikasno omogućavaju svim korisnicima u grupi da dobijaju najnovije informacije vezane za prodaju

  • Segmentacija
  • Brzo izveštavanje
  • Praćenje realizacije ključnih indikatora uspešnosti
  • Efikasno planiranje ljudskih resursa i tržišnih potencijala po regionu, industriji, veličini preduzeća i uspešnosti
  • ”Levak podataka” – stvaranje jasne slike iz velikog obima informacija
  • Analitički, razumljiv i lako podesiv alat
  • Međunarodna tržišna platforma


PRIMENA U PRODAJI
Segmentacija postojećih korisnika

  • Uvoz liste postojećih klijenata
  • Segmentacija klijenata po oblastima
  • Upoređivanje segmenta sa veličinom čitavog tržišta u regionu. Ispitajte potencijal segmenta u određenoj oblasti
  • Utvrditi da li je odgovarajuća oblast pokrivena postojećim predstavnicima prodaje

Segmentacijom je moguća analiza ABC ( troškova), industrije, proizvoda (cross sale i upsale)

Razmena podataka s timovima

  • Nakon izrade portfolija direktor je u mogućnosti da izdvoji manje portfolije, koje može proslediti prodajnom konsultantu ili nekom određenom prodajnom timu
  • Odličan pregled i upravljanje prodajnim timom u vezi sa napretkom, uz povratnu informaciju i ključne indikatore uspešnosti
  • Pregled najuspešnijih i manje uspešnih portfolija

Opšte i finansijsko planiranje

1.Postojeći klijenti

  • Unesite informacije o postojećim klijentima
  • Segmentacija na osnovu analize ABC i fokus na najboljim potencijalima (cross sale i upsale) i izbegavanje niskog potencijala

2. Potencijalni klijenti

  • Unesite informacije o postojećim klijentima
  • Napravite listu potencijalnih klijenata na osnovu postojećih klijenata – tzv ”blizanaca”
  • Dodajte nove kriterijume (prema željama/potrebama), kako biste suzili pretragu
  • Uradite segmentaciju na osnovu boniteta i fokusirajte se na najveće potencijale

Kontaktirajte nas

Nazovite nas na

Get Started PI