Šta kažu dobitnici zlatne bonitetne izvrsnosti

Nosioci sertifikata Zlatne bonitetne izvrsnosti otkrivaju tajne svog uspeha.

Nosioci sertifikata

Nosioci sertifikata

Dobitnici sertifikata Zlatne bonitetne izvrsnosti otkrivaju tajne svog uspeha.

Pročitajte njihove recepte za uspeh i ono što ih pokreće u poslu!

sp-lasta-logo.jpg

Ivana Pavić,
Izvršni direktor SP Lasta - Finansijski direktor

 

Šta za vas i vaše zaposlene znači dobijeni sertifikat?

Zlatni kvalitet izvrsnosti je izuzetetno priznanje za SP Lasta ad Beograd, njene zaposlene i poslovanje u koje ulažemo maksimum stručnosti, znanja i energije. Zaposleni u SP Lasta svakodnevno organizuju autobuski prevoz širom Republike Srbije, regiona i Evrope u lokalnom, gradskom, prigradskom, međumesnom, međunarodnom, posebnom linijskom i vanlinijskom saobraćaju.

 

Koji su vaši budući planovi za održavanje uspešnog poslovanja?

Putnicima se pruža bezbedna i pouzdana usluga sa velikim obimom realizacije na svim saobraćajnim linijama u sistemu SP Lasta. To je veoma kompleksan posao, koji iziskuje da u lancu izvršenja usluge budu uključeni različiti profili struke, od vozača, mehaničara, prodavaca, do diplomiranih inženjera, ekonomista, pravnika... Stoga ova nagrada predstavlja jednu od najprestižnijih u višedecenijskom poslovanju SP Lasta, jer je dodeljuje Bisnode, najstručnija kompanija za analitiku rejtinga u privredi.

 

U kojoj ste fazi radnog procesa koristili sertifikat i na koji način? Kakva poboljšanja vam je ovo donelo? Možete li dati konkretne primere?

Naši planovi su da očuvamo lidersku poziciju u Republici Srbiji i Jugoistočnoj Evropi. Tradicija duga 74 godine znači odgovornost, a unapređenje odgovornosti prema putnicima, učesnicima u saobraćaju i široj društvenoj zajednici bila je i ostaće jedna od ključnih prioriteta poslovanja.

 

 

 

Kontaktiraj nas

Nazovite nas na

Forma Blok - Bisnode AAA

Želite li steći sertifikat?

Automatska obnova pretplate

Ova narudžbenica je pravno obavezujuća i neopoziva. Cene su izražene u EUR i bez PDV-a. Klijent je saglasan da se na osnovu narudžbenice izda račun u RSD prepačunato po srednjem kursu NBS na dan fakturisanja, obavezuje se da će plati iznos u roku od sedam dana od datuma prijema računa. Narudžbenica je važeća za period od jedne godine. Pretplata važi godinu dana i na kraju definisanog perioda se automatski produžava, ukoliko se klijent odlučio za automatsku obnovu pretplate. Ukoliko klijent želi da odustane od pretplate neophodno je da podnese zahtev za otkazivanje, najkasnije 15 dana pre isteka ugovorenog perioda. Zahtev se podnosi pisanim putem na e-mail: info@bisnode.rs. Za sadržaj i tačnost odgovara kupac svojim potpisom. Potpisivanjem ove narudžbenice kupac izjavljuje da je upoznat sa opštim uslovima koji koji regulišu upotrebu proizvoda i deklaraciju o zaštiti ličnih podataka i prihvatate da se lični podaci i druge informacije pribavljene iz javnih poslovnih registara objave na našim portalima.  Kompanija Bisnode garantuje da će podaci biti prikupljeni, obrađeni i zaštićeni u skladu sa zakonom o zaštiti podataka o ličnosti. Imate pravo da pristupite svojim ličnim podacima, i pravo da nas kontaktirate ukoliko želite da vidite, ispravite, promenite ili ažurirate lične podatke u bazi naše kompanije. Data saglasnost važi i u slučaju promene ovlašćenih osoba i prenosa kompanije na druge kompanije. Podaci će se koristiti za poslovne portale i sve srodne proizvode. Opšti uslovi i privatnost ličnih podataka objavljeni su na našem portalu www.bisnode.rs. Za sve eventualne sporove između davaoca usluge i korisnika nadležan je Privredni sud u Beogradu.

Pročitajte Opšte uslove koriščenja sertifikata bonitetne izvrsnosti