Kompanija Bisnode povećala je ponudu digitalnog oglašavanja kupovinom platforme Real Audience

01 jul 2019

Ponuda digitalnog oglašavanja kompanije Bisnode je pojačana i proširena zahvaljujući stručnom osoblju i jedinstvenoj integrisanoj platformi za podatke o klijentima koja omogućava uspešno direktno povezivanje podataka iz režima onlajn u režim oflajn.

Kompanija Bisnode, vodeća evropska kompanija za podatke i analitiku, kupila je aktivna sredstva kompanije Real Audience, kompanije koja pruža vodeću integrisanu platformu za podatke o klijentima na tržištu. Kupovina, novi stručnjaci i talenti i CDP potvrđuju posvećenost kompanije Bisnode podacima za digitalno oglašavanje. To će pomoći u pojačavanju ponude kompanije.

„Onlajn oglašavanje sada se može pokrenuti istim visokokvalitetnim podacima visokog učinka koje već godinama koristimo za oflajn kanale”, kaže Magnus Silfverberg, izvršni direktor Bisnode grupe.

Kompanija Bisnode želi dobrodošlicu timu kompanije Real Audience. U sklopu akvizicije, kompanija Bisnode će imati pristup svim relevantnim ugovorima o klijentima i dobavljačima.

„Biti deo Bisnode grupe pružiće nam nove mogućnosti i snažniju ponudu, uz direktan pristup širokom portfoliju odnosa sa klijentima i snažnom brendiranju”, kaže Anders Vilsted, izvršni direktor kompanije Real Audience.

 

 

 

 

Prijavite se na našu mailing listu

Newsletter je namenjen svima koji su zainteresovani za članke, analize i predviđanje trendova.