Vesti

Kako steći poverenje na tržištu i dobiti nove poslove?

20 okt 2020

Da li ste pouzdana kompanija i da li vaši partneri to mogu da potvrde? Šta je sa kompanijama sa kojima još niste sarađivali? Danas je neophodnije da domaćem i međunarodnom tržištu saopštite: „Mi smo pouzdan i stabilan partner i u nas možete imati poverenja. Partner koji će stati uz vas i u vreme ekonomske krize.“ Sertifikatom bonitetne izvrsnosti ulazite u „klub najuspešnijih kompanija“ u kom se, prema aktuelnom Bisnode istraživanju, nalazi samo 4,02% kompanija sa natprosečnim kvalitetom poslovanja.

Nova realnost - izmenjene navike plaćanja

Generalno nepoverenje na tržištu, nedisciplina u plaćanju i otežano zaključivanje poslova su neki od problema s kojima se preduzetnici najčešće sreću i na domaćem i na mnogim drugim tržištima. Kriza izazvana korona virusom donela je dodatnu privrednu nesigurnost i tako je prekinut period sa relativno niskim rizikom koji je trajao duže od decenije. Novi način funkcionisanja privrede je doneo i promene prilikom plaćanja i saradnje između kompanija. Sa jedne strane to dovodi do pitanja: Kako izbeći poslovanje s kompanijama koje su neplatiše ili imaju čak blokiran račun u banci? S druge: Kako da potencijalnim poslovnim partnerima saopštimo da smo ugledna kompanija vredna poverenja?


Bonitetno izvrsne kompanije su pouzdani partner

Čak 99% svih izbrisanih kompanija u periodu epidemije nije imalo pravo na sertifikat bonitetne izvrsnosti. Kompanije sa nižim ocenama boniteta su, dakle, izložena rizicima, dok bonitetno izvrsne kompanije imaju veću verovatnoću da uspešno nastave poslovanje. Naša najnovija analiza (septembar 2020.) pokazuje da bonitetnu izvrsnost trenutno ostvaruje samo 4,02% srpskih kompanija. Među njima se u najviše razrede bonitetne izvrsnosti, odnosno u grupu kompanija koje ostvaruju standarde bonitetne izvrsnosti tri godine zaredom, svrstava oko 3,5% kompanija (Srebrna izvrsnost koju postiže 1,95% kompanija, Zlatna izvrsnost (0,58% kompanija) i Platinasta izvrsnost (0,9% srpskih kompanija).


Pomoću sertifikata do novih poslova i u kriznim vremenima

U međunarodnom okruženju, sertifikovanje je uspostavljena praksa pomoću koje kompanije dodatno učvršćuju svoj ugled, iskazuju stabilnost poslovanja i stiču poverenje, što je posebno važno u kriznim vremenima. U Srbiji Bisnode ima višegodišnju tradiciju u dodeli sertifikata bonitetne izvrsnosti. Bonitetnu ocenu izvrsnosti imaju samo najbolje kompanije koje ostvaruju najviše standarde poslovanja i koje su se u dužem periodu pokazale kao pouzdani partner sa niskim rizikom. Ko ne bi želeo da sarađuje s takvom kompanijom? U kriznom periodu, dobijeni sertifikat vam obezbeđuje nove partnere i daje ugled kod postojećih klijenata i partnera i šire poslovne javnosti.


(P)Ostanite izvrsni sa nama – mi smo tu za vas!

I u vreme povećanog rizika, moguće je uspešno i bezbedno poslovati. Kompanijama je takođe od pomoći i Bisnode dinamična bonitetna ocena Failure Score s prediktivnom vrednošću koja svakodnevno detektuje negativne poslovne događaje na tržištu i tako uspostavlja poverenje i kompanijama olakšava poslovanje. Efikasnost ocene je najmerodavnija i najvalidnija, pogotovo onda kada kompanije moraju da prihvate bolje i bezbednije odluke za stabilno poslovanje. Failure Score ocena kompanijama pomaže da saznaju koje kompanije su izloženije kreditnim rizicima vanrednih i nesigurnih uslova (kompanije sa nižim bonitetnim ocenama), odnosno za koje kompanije postoji veća verovatnoća da će uspešno nastaviti privrednu aktivnost i nakon završetka kriznih uslova (kompanije sa višim bonitetnim ocenama). Pomoću sertifikata bonitetne izvrsnosti možete se istaći kao ugledna i pouzdana kompanija, a pomoću ažurnih kvalitetnih podataka i Bisnode rešenja možete obezbediti da vaše poslovanje bude što manje rizično.

 

Da li postižete bonitetnu izvrsnost i spadate u najboljih 4,02% srpskih kompanija?
Besplatno proverite OVDE.