Maloprodaja

checkmark.svg

Dobijte vredne uvide kroz detaljne članke

checkmark.svg

Povećajte razumevanje vaše industrije pomoću prilagođenih rešenja

checkmark.svg

Budite korak ispred prateći najnovije trendove

Dugotrajni i profitabilni odnosi sa klijentima

Dugotrajni i profitabilni odnosi sa klijentima

Maloprodajne firme oduvek su naporno radile na izgradnji dugotrajnih odnosa sa kupcima. Da bi ostali korak ispred konkurenata i samih potrošača, maloprodajni trgovci moraju u potpunosti da upoznaju svoje kupce. Neophodno je ne samo poznavanje postojećih kupaca na ličnom i finansijskom nivou, već i sposobnost vizuelizacije putovanja (navigacije) kupca. To daje informacije maloprodajnim trgovcima o ponašanju kupca, kako im pružiti najbolji odgovor i druge uvide kao npr. koliko oni potroše u fizičkim prodavnicma u odnosu na onlajn prodavnice. Kombinovanjem dubinskog znanja o postojećem portfoliju vaših kupaca sa spoljašnjim izvorima podataka možete da identifikujete obrasce ponašanja i trendove, kreirajući tako tačnije prognoze i privlačeći nove kupce.

Sa proširenim obimom podataka o ponašanju potrošača, imate više dostupnih informacija nego ikada ranije - i time više mogućnosti. Pristup informacijama, relevantnim uvidima i pravim alatima daje sutrašnjim maloprodajnim biznisima veliki potencijal da povećaju konkurentnost i ostanu korak napred. Analize i uvidi iz kombinovanih podataka omogućavaju generisanje ciljanih ponuda, usmeravanje prodajnih i marketinških aktivnosti i identifikovanje novih grupa klijenata. Pametni podaci to čine mogućim.

Bisnode Vam nudi podršku kroz "putovanje" za klijente

Koristite pametne podatke da biste u prodaji od potencijalnih napravili lojalne klijente

Pronađite nove klijente

Koristite pametne podatke da biste privukli klijente koji će se najlakše odlučiti za kupovinu — pri stepenu rizika koji odgovara Vašim poslovnim ciljevima. Putem Bisnodeovih podataka o tržištu i modela analize, možemo Vam pomoći da pronađete najbolje potencijalne klijente i predvidite najbolji trenutak za prodaju.

Da li ste spremni da počnete koristiti podatke da biste pokrenuli svoje poslovanje?

Nazovite nas

Naše radno vreme je od 8h do 16h.

+381 11 22 52 747

Želite li da Vas kontaktiramo?

Povećajte konverziju

Ubrzajte konverziju Vaših najboljih klijenata korišćenjem pametnih podataka da biste unapredili kriterijume i procese Vaših ponuda. Prilagodite Vaše ponude i poboljšajte ROI za različite segmente klijenata kombinovanjem finansijskih informacija i podataka o tržištu za svakog potencijalnog klijenta.

Da li ste spremni da počnete koristiti podatke da biste pokrenuli svoje poslovanje?

Nazovite nas

Naše radno vreme je od 8h do 16h.

+381 11 22 52 747

Želite li da Vas kontaktiramo?

Pokrenite dodatnu prodaju

Koristite pametne podatke za efikasnije delovanje u stvarnom vremenu – u prilikama za poboljšanje prodaja i situacijama koje ukazuju na izmene u stepenu rizika za klijente. Integracijom naših analitičkih alata za pametne podatke sa Vašim CRM-om ili sistemima za automatizaciju marketinga i podršku prodaji, možemo da Vam pomognemo da svakodnevno predvidite najbolje prilike za prodaju i podršku klijentima. Istovremeno Vam pomažemo pri upravljanju nastalim rizikom.

Da li ste spremni da počnete koristiti podatke da biste pokrenuli svoje poslovanje?

Nazovite nas

Naše radno vreme je od 8h do 16h.

+381 11 22 52 747

Želite li da Vas kontaktiramo?

Izgradite lojalnost klijenata

Koristite pametne podatke za neprekidni nadzor i upravljanje odnosom sa klijentima kroz životni ciklus klijenata. Integracijom naših analitičkih alata za pametne podatke sa Vašim CRM-om, CX-om ili sistemima za automatizaciju marketinga Vam možemo pomoći pri upravljanju odnosima sa svim svojim klijentima.

Da li ste spremni da počnete koristiti podatke da biste pokrenuli svoje poslovanje?

Nazovite nas

Naše radno vreme je od 8h do 16h.

+381 11 22 52 747

Želite li da Vas kontaktiramo?

Rešenja

Rešenja koja nudi Bisnode obezbeđuju da svi podaci – Vaši i oni koje Vam mi dostavimo – budu visokokvalitetni. Analiziranjem baze podataka Vaših klijenata i usklađivanjem sa tačnim informacijama možete donositi osnovane odluke, biti sigurni u to sa kim poslujete i pojednostaviti Vaše aktivnosti marketinga i prodaje.